FAQ

Welkom bij de FAQ, wij hebben voor u een lijst samengesteld met veelgestelde vragen.
Staat uw vraag er niet bij ? Neemt u dan contact met ons op, wij helpen u graag!

Hoe kan ik betalen?
  • Ideal
  • Mastercard
  • Visa
  • Bancontact
  • Sofort banking
  • KBC/CBC
  • ING Home’Pay
  • Belfius
  • PayPal
  • Directe bankoverschrijving
  • Bankoverboeking
Vanaf welk bedrag worden er geen verzendkosten in rekening gebracht ?

In Nederland, België en Duitsland berekenen wij vanaf € 150,- exclusief btw geen verzendkosten, orders tot € 150,- worden belast met € 10,- exclusief btw aan verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen ?

U kunt uw bestelling zonder verzendkosten afhalen in Tynaarlo, dit kunt u aangeven tijdens het afrekenen.

Verzending en levertijd

Al onze goederen worden verzonden door een betrouwbare partner waar wij al jaren tevreden zaken mee doen, afhankelijk van de ordergrootte versturen wij onze goederen op europallets (80 x 120cm), halve pallets (80 x 60cm) of als losse colli(s).
Onze levertijden zijn na ontvangst van betaling en indien op voorraad ca. met 3 werkdagen, indien iets onverhoopt (tijdelijk) niet op voorraad is nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op voor een oplossing.

Kan ik mijn bestelling op een latere datum ontvangen ?

Bij het afronden van uw order kunt u in het opmerkingen veld aangeven wanneer u de bestelling kunt ontvangen, met uitzondering van zaterdagen en zondagen. Indien wij niet aan deze leverdatum kunnen voldoen nemen wij contact met u op.

Kan ik mijn bestelling volgen ?

Onze transporteur werkt met een track en trace systeem, de avond voor de dag van aflevering ontvangt u een e-mail van onze transporteur met daarin de link voor de track en trace omgeving.

Zijn de getoonde prijzen inclusief of exclusief btw ?

Alle prijzen op de product en categorie pagina’s zijn exclusief btw, in uw winkelwagen ziet u het bedrag wat u aan btw moet betalen.

Zijn de Disposables ook te bedrukken met eigen logo ?

Praktisch het gehele assortiment is te bedrukken met eigen logo, neem vrijblijvend contact met ons op voor een fantastisch voorstel.

Waar kan ik terecht met mijn klacht(en) ?

Indien u een klacht heeft over onze producten of service, kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier.
U ontvangt geen ontvangstbevestiging, echter zullen wij binnen 14 dagen inhoudelijk reageren.